• {{passengers.adults}} {{ passengers.adults === '1' ? 'Vuxen' : 'Vuxna' }}
  • {{passengers.adults != '0' ? ', ' : ''}} {{passengers.children}} Barn (2-11 år)
  • , {{passengers.infants}} Spädbarn (0-23 mån)
  • {{passengers.youths}} {{ passengers.youths === '1' ? 'Ungdom (12 - 25 år)' : 'Ungdomar (12 - 25 år)' }}
  • {{passengers.seniors}} {{ passengers.seniors === '1' ? 'Senior (65 år eller äldre)' : 'Seniorer (65 år eller äldre)' }}
  • {{passengers.students}} {{ passengers.students === '1' ? 'Studenter' : 'Studenter' }}

Max antal passagerare i en bokning

Försenat & skadat bagage

Saknar du bagage? Kontakta ankomstservice på den flygplats du ankommit till.

Vi beklagar att ert bagage har blivit skadat i samband med er flygresa. Är ditt bagage skadat skall detta dokumenteras med följande;
- bild på skadan, bagagetagg, boardingkort och biljettunderlag. Ta kontakt med vår representant på den flygplats du anlänt till:

Bromma – Air Leap
Halmstad – Air Halland
Visby – Air Gotland
Malmö – Air Skåne
Ängelholm – Air Skåne
Göteborg – Aviator
Arlanda – Air Leap
Mariehamn – Interhandling
Oslo – SAS
Röros – Röros flygplatspersonal
Åbo – Interhandling
Örland – Örlands flygplatspersonal

Efter dokumentation skickar du ditt underlag till support@airleap.se för en bedömning. Observera att bagagetaggen måste sitta kvar på det skadade bagaget. 

 Instruktioner skadat bagage